Monday, July 16, 2012

businesswomen wannabe in one day

Assalammualaikum~

bismillah, syukur ke hadrat ilahi. dengan rezeki yang diberi dapat jugak aku merasa jadi usahawan even dalam sehari. dengan peluang yang ada memang susah aku nak lepaskan. gembira, takut, nervous pon ada sebab percubaan pertama jadi jurujual memang FAILED ! tapi kali nih aku lebih matang. yuhuu! 

malas nak cer panjang, gua kongsi kan beberapa picture untuk santapan reader =)

gua sangat bz bhai =D

nak cite bz gua, die nih lagi bz. btw die la yang buat gua bz lebih.bhaha

konichiwa~ satokibi jus plzz

dari petang sampai ke malam.alhamdulillah~

tiga beradik sebagai pelaris.

gua jadikan hari ni sebagai pengalaman dalam hidup gua. so,sape agak2 nak gua tolong APA SALAHNYA =D! 

jumpa lagi di lain hari. adios amigos berambus . 

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment