Tuesday, March 15, 2011

perasaan yang sukar dijelas kan.

hari ni aku na bgtau korang ape aku rase skang ni.haishh.ntah la.bengang pon ade.sedih pon ade.klaka pon ade.aku rase aku ngan tuhan saje yang tau.mm.buat pertama kali nye aku rase mlz na ckp.tp aku rase aku bising je td.haha.blek kat ape aku rase td.aku fikir2 gak ape masalah aku.masalah dtg dri aku sndri or orang sekeliling.arhggghh!!aku pon confius.


tapi aku rase lah kan.setiap bende yg xelok,yang buat aku xsenang ialah dari diri aku sendiri.hmm.aku pon rase cam tu lah.so,lpaz pk2,mule la serba salah aku dibuat nye.aku rase na mintak maaf je klau btol salah aku.
aku bukan sengaja buat sume tuh.cume aku xsedar je.hee.relax2.aku pon nga cool ni.jgn buat aku mara g.nty kne kat orang xbesalah plak.hak2.sory ZUL(mmbe cosmopoint) sbb aku TERlepaz kat kau hari tuh.hee.tp skang kes uh da stle.dye ckp da xmara aku.tp aku ttap rase srbe salah.so,aku hadiah an gmba im sorry kat sebelah ni tok kau.hak2.hmmmmm.klau la aku bole jd cam CHIE MEE(mmbe cosmopoint jgak),mst aku relax je.sbb pape pon jd dye relax je.cam bnde uh btol2 xjd.hak2.dye tuh mmg cam tuh.klau dye bersuare mst ade je aku xpuas hati.kehkeh.kpd CHIE MEE:jgn plak kau amek hati.aku saje je na cri point ngan kau.kehkeh.

eh,ape aku merepek ni.blek2 kat ape aku rase td.hmm.aku pon blur.hak2.
ok2,serius la!aku rase serba salah,rendah diri.rase na pggl doraemon
 je tok ulang mase blek.tp ape kan daye.n lg 1 selalu nye kami akan ber'badminton' bersama rakan dan 'lecturer' cosmopoint pade tiap hari rabu.tapi buat petame kali nye sok acara pelawanan badminton di batalkan.kenape?sbb aku xsiap an keje.smpai keje tuh tertangguh selama kurang lebih 2bulan.hee.so,disini,aku akan berusaha membaiki kesalahan aku yang lepas dan xna ulang lagi.hekhek.jgn mara lg taw.huu


sampai sini aje aku mampu type.CHIE MEE tuh da xsaba2 na tgok ape yg aku update ni.kahkah.

As salam.jumpe lagi.mamahananiya.adios!

No comments:

Post a Comment